Дар бораи нафақаи коҳинон.
- «КОҲИНОНИ левизода, тамоми сибти Левӣ ҳиссае ва мулке бо Исроил нахоҳанд дошт; онҳо бояд қурбониҳои оташини Худованд ва ҳиссаи Ӯро бихӯранд.
- Пас, вай мулке дар миёни бародарони худ нахоҳад дошт: Худованд мулки вай аст, чунон ки Ӯ ба вай гуфтааст.
- Ва ин аст ҳаққи коҳинон аз ҷониби қавм, аз ҷониби онҳое ки гов ё гӯсфандро забҳ мекунанд: онҳо бояд соқи пеш ва ҷоғҳо ва ишкамбаро ба коҳин бидиҳанд.
- Навбари ғалла, шираи ангур ва равғани зайтуни худро, ва навбари пашми гӯсфандони худро ба вай бидеҳ.
- Зеро Худованд Худои ту варо аз ҳамаи сибтҳо бар-гузидааст, то ки вай ва писаронаш тамоми айём истода, ба исми Худованд хизмат кунанд.
- Ва агар левизодае аз яке аз шаҳрҳои ту, аз тамоми Исроил, ки дар он ҷо сокин бошад, биёяд, бигзор вай муво-фиқи тамоми орзуи дили худ ба маконе ки Худованд баргу-зинад, биёяд,
- Ва ба исми Худованд Худои худ мисли ҳамаи барода-рони левизодаи худ, ки дар он ҷо ба ҳузури Худованд меистанд, хизмат кунад;
- Бигзор онҳо ҳиссаҳои баробар бихӯранд, ғайр аз он чи вай аз фурӯхтани молу мулки худ пайдо карда бошад.
Манъи бутпарастӣ.
- Ҳангоме ки ту ба замине ки Худованд Худоят ба ту медиҳад, биёӣ, таълим нагир, ки бар тибқи корҳои зишти он халқҳо амал намоӣ.
- Бигзор дар миёни ту на касе ёфт шавад, ки писараш ё духтарашро аз оташ мегузаронда бошад, на ҷодугаре, на чашмбанде, на фолбине, на афсунгаре, —
- На найрангсозе, на пурсандаи арвоҳе, на азоимхоне ва на касе ки мурдагонро даъват менамояд,
- Зеро ҳар касе ки ин корҳоро мекунад, дар назари Худованд зишт аст, ва маҳз аз боиси ҳамин корҳои зишт Худованд Худои ту онҳоро аз пеши ту бадар меронад.
- Ба ҳузури Худованд Худои худ беайб бош.
- Зеро ин халқҳое ки ту онҳоро бадар меронӣ, ба чашмбандон ва ҷодугарон гӯш медиҳанд, валекин туро Ху-дованд Худои ту намегузорад, ки чунин рафтор намоӣ.
Нубувват дар бораи Масеҳ.
- Пайғамбаре мисли ман аз миёни ту, аз бародарони ту Худованд Худоят барои ту ба майдон хоҳад овард; ба Вай гӯш диҳед.
- Бар тибқи ҳар он чи ту дар Ҳӯриб, дар рӯзи ҷамъо-мад, аз Худованд Худои худ пурсида, гуфтӣ: «Овози Ху-дованд Худои худро дигар нашнавам, ва ин оташи азимро дигар набинам, мабодо бимирам», —
- Худованд ба ман гуфт: «Он чи онҳо гуфтанд, хуб аст.
- Набие, мисли ту, Ман барои онҳо аз миёни барода-рони онҳо ба майдон хоҳам овард, ва суханони Худро ба даҳони Вай хоҳам гузошт, ва ҳар он чи ба Вай амр фар-моям, ба онҳо хоҳад гуфт;
- Ва касе ки ба суханони Ман, ки Вай ба исми Ман гӯяд, гӯш наандозад, Ман ӯро танбеҳ хоҳам дод.
Имтиҳони анбиё.
- Аммо набие ки қасдан ба исми Ман сухане гӯяд, ки ба гуфтанаш амр нафармудаам, ё ба исми худоёни дигар сухан гӯяд, — он набӣ бояд ба қатл расонида шавад».
- Ва агар дар дили худ гӯй: «Суханеро, ки Худованд нагуфта бошад, чӣ гуна бишносем?» —
- Пас, сухане ки набӣ ба исми Худованд гӯяд, вале он ба амал наояд ва иҷро нашавад, он суханест, ки Худованд на-гуфтааст, балки набӣ бо қасди бад гуфтааст, — аз ӯ натарс».
© IBT 1992